نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا

4.7
(15)

نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا

کاربران نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا می‌توانند صرف‌نظر از نوع و مدل دستگاه خویش به نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا مراجعه نمایندگی توشیبا و تخصصی ترین خدمات و سرویس های تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

شماره های تماس برای اعلام تعمیرات به نمایندگی دستگاه کپی توشیبا:

شعبه شمال:      02122904236

شعبه غرب:       02144820181

فرم سفارش آنلاین نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا:




    تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی دستگاه کپی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. فرآیند تعمیر در مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا، با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد. و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیراتِ مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تلفیق دو مجموعه در نمایندگی دستگاه کپی توشیبا یعنی بکارگیری نوین ترین «متدهای تعمیر» و «تجهیزات سرویس» سبب گشته تا غالب اختلالات مکانیکی و نرم ‌افزاری این دستگاه ها به بهترین شکل و با صرف مدت زمانی اندک در این مرکز رفع و برطرف گردند.

       TOSHIBA

    تشریح کار نکردن فتوکپی توسط نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا

    تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی دستگاه کپی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. یکی از اشکالات مشاهده شده در دستگاه‌های کپی، مشکل کار نکردن این دستگاه‌هاست. بروز این اشکال به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد. که در بخش‌های آتی برخی از این دلایل توضیح و شیوه رفع آنها شرح داده خواهد شد.

    در صورت مواجهه با این اشکال یعنی کار نکردن فتوکپی توشیبا می‌توانید موارد درج شده در بخش‌های آتی را بررسی کرده و ایراد پیش آمده در دستگاه کپی خود را مرتفع سازید. در صورت تداوم مشکل پیش آمده در دستگاه کپی می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی دستگاه کپی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی دستگاه کپی توشیبا می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی دستگاه کپی توشیبا تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.

    علل و راه‌حل کار نکردن فتوکپی توسط نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا

    قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. در این بخش برخی از شایع‌ترین علل ایجاد کننده‌ی مشکل کار نکردن فتوکپی بررسی شده. و کارامدترین روش‌های موجود جهت رفع این اشکال شرح داده خواهد شد.

    در صورت استفاده از راه‌حل‌های ارائه شده در بخش زیر و عدم رفع مشکل پیش آمده می‌توانید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا تماس گرفته. و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. تمامی خدمات نمایندگی فتوکپی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی فتوکپی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی فتوکپی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید.

    کار نکردن فتوکپی

    یکسان نبودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی در دستگاه و درایور چاپگر؛ یکی از اشکالاتی که ممکن است. سبب کار نکردن فتوکپی گردد. یکسان نبودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی در دستگاه و درایور چاپگر است. در صورت وجود این اشکال، دستگاه قادر به چاپ نخواهد بود و نشانگر ONLINE نیز چشمک نخواهد زد. در صورت وجود چنین اشکالی در دستگاه می‌بایست از یکسان بودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی در دستگاه و درایور چاپگر مطمئن گردید.

    در صورت تنظیم نبودن به بخش تنظیمات دستگاه بروید و اندازه‌ها را یکسان کنید. پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی فتوکپی توشیبا ،کارشناس نمایندگی دستگاه کپی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی دستگاه کپی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی دستگاه کپی توشیبا ارائه می دهد.

    تغذیه شدن یک کاغذ با اندازه‌ی مشخص شده:

    تمامی خدمات نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید.

    پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا ارائه می دهد. برای رفع این اشکال می‌توانید کاغذی با اندازه مشخض شده در سینی یا همان کشو تغذیه نمایید. چشمک زدن نشانگر محل تغذیه کاغذ: کار نکردن فتوکپی ممکن است علامتی نظیر چشمک زدن نشانگر محل تغذیه کاغذ داشته باشد. علت این چشمک زدن، غیرفعال بودن ویژگیِ «انتخاب کاغذ نزدیک به اندازه‌ی سند اصلی که از برنامه‌های خاص کاربر است» می‌باشد.

    غیرفعال بودن این ویژگی سبب چشم زدن نشانگر PAPER SIZE خواهد شد.

    در این شرایط برای رفع اشکال پیش آمده کلید را فشار دهید. و به طور دستی کشو کاغذی را انتخاب نمایید. تا دستگاه کار چاپ را شروع کند. علاوه بر این می‌توانید. کاغذ را در سینی جانبی تغذیه کرده و کلید ONLINE را فشار دهید. تا دستگاه شروع به کار کند. با این کار احتمالا مشکل کار نکردن فتوکپی رفع گردد.

    نکته: در صورت فعال بودن آیکون «انتخاب کاغذ نزدیک به اندازه اصلی»، با تمام شدن کاغذ، دستگاه کپی به صورت خودکار اقدام به انتخاب کاغذی نزدیک به اندازه‌ی تنظیم شده. و بسته به اندازه تصویر چاپی خواهد کرد و کار چاپ را انجام خواهد داد.

    ارائه خدمات نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی توشیبا

    گارانتی تعمیراتی نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. گارانتی تعمیراتی نمایندگی دستگاه کپی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی فتوکپی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی فتوکپی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 4.7 / 5. Vote count: 15

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    error: Content is protected !!
    Call Now Button