سفارش کارتریج تونر

5
(7)

سفارش کارتریج تونر

مشتری گرامی نمایندگی توشیبا : شما می توانید برای سفارش کارتریج تونر دستگاه فتوکپی توشیبا سیاه و سفید یا رنگی با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کرده و کارتریج تونر دستگاه فتوکپی توشیبای خود را سفارش دهید. بعد از سفارش شما مشتری گرامی کمتر از دوساعت کارتریج تونر دشتگاه فتوکپی توشیبا به دست شما می رسد. همراه کارتریج تونر توشیبا فاکتور همراه با ضمانت نامه نیز ارسال می گردد.

شعبه شمال تهران: 22904236-021

شعبه غرب تهران: 44827584-021

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند.

سفارش کارتریج تونر و قطعات مصرفی اورجینال

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی توشیبا می باشند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی توشیبا تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی فتوکپی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید.

پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی توشیبا ،کارشناس نمایندگی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی توشیبا ارائه می دهد. گارانتی تعمیراتی نمایندگی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و نمایندگی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

error: Content is protected !!
Call Now Button