نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

تعمیرات دستگاه پرینتر توشیبا

5
(4)

تعمیرات دستگاه پرینتر توشیبا

تعمیرات دستگاه پرینتر توشیبا در کارگاهی مجهز و به شکل تخصصی، در نمایندگی توشیبا انجام می شود. در این مقاله ضمن بررسی برخی مشکلات چاپگر و نحوه برطرف کردن آنها، روند تعمیر پرینتر توشیبا را بررسی می کنیم. مثلا کیفیت چاپ کاهش پیدا کرده یا برگه رنگ و نور کافی نداشته و یا مشکلات دیگری که با راه حل های ساده و ابتدایی برطرف نشده اند. تا ایراد دستگاه به نحو احسن شناسایی و برطرف شود.

نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا

نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا صفر تا صد خدمات تعمیرات نرم افزاری و مکانیکی این دستگاه را بر عهده می گیرد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار فراوان و گسترده ای فراهم است که نیاز های کاربران در هر سطحی را برطرف می سازد. در این نمایندگی تمام مدل های پرینتر توشیبا از جمله ایستاده، رومیزی، لیزری، جوهر افشان، چند کاره و … مورد بررسی قرار می گیرد.

ارائه خدماتی نظیر رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ پرینتر های توشیبا ، تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی انواع پرینتر توشیبا ، ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمان بندی دوره‌ای انواع پرینتر ، ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد پرینتر های توشیبا، به‌روز سازی Firmware جهت اصلاح عیب‌ها و اختلال ها ، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینتر های toshiba ،  بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری پرینتر های توشیبا در محل، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی برای پرینتر هایtoshiba از جمله سرویس های نمایندگی تعمیرات پرینتر است. تمام این سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

هزینه ی تعمیر پرینتر توشیبا

برای این که بدانید هزینه ترمیم تعمیر پرینتر توشیبا چقدر است، باید اول دستگاه به خوبی عیب یابی شده. منشأ ایرادات آن مشخص گردد. سپس تعمیرکار پرینتر توشیبا با توجه به قطعات آسیب دیده و این که نیاز به ترمیم دارند. یا تعویض، به صورت تقریبی هزینه تعمیرات پرینتر توشیبا را اعلام می کند. گاهی در طول روند تعمیر پرینتر توشیبا، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد.

تعمیر برد پاور پرینتر توشیبا

انرژی قطعات در پرینتر، توسط برد پاور یا همان تغذیه تامین می شود. این قطعه بر اثر عواملی همچون ورود ولتاژ بیش از حد یا عدم توجه کاربر به ظرفیت کار دستگاه، خراب شده و یا به طور کلی از کار می افتد. اولویت کارشناسان تعمیر پرینتر توشیبا در این شرایط، ترمیم برد پاور است.

توشیبا
توشیبا

تعمیر مین برد چاپگر توشیبا

مین برد یا برد اصلی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های پرینتر، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده را بر عهده دارد. در شرایطی که چند کاربر نیاز به استفاده از یک پرینتر داشته باشند، برد اصلی درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند و درواقع تعیین می کنند که اطلاعات ورودی، به چه شکلی از دستگاه خارج شوند. برای تعمیر مین برد چاپگر توشیبا و دیگر برندها معمولا اول اجزای این قطعه بررسی و تعویض می شوند.

تعمیر برد فرمتر پرینتر toshiba

تعمیر برد فرمتر پرینتر توشیبا معمولا امکان پذیر است. مثلا در صورت خاموش شدن چاپگر، اول مین برد عیب یابی می شود و اگر این قطعه سالم بود، تعمیرکار سراغ برد فرمتر می رود.  کارشناسان تعمیر پرینتر توشیبا پس از عیب یابی دستگاه و اطمینان از خرابی برد فرمتر، اقدامات لازم را برای ترمیم یا در صورت نیاز تعویض آن انجام می دهند.

تعمیرات پرینتر توشیبا در محل

شما می توانید بدون مراجعه حضوری یا هرگونه اقدام برای جابجایی چاپگر خود، خدمات تعمیرات پرینتر توشیبا را دریافت کنید. اگر شرایط مراجعه تعمیرگاه را ندارید، می توانید از خدمات سرویس در محل پرینتر toshiba بهره مند شوید. پس از تماس با نمایندگی توشیبا و ثبت درخواست سرویس در محل، یک تیم مجرب و حرفه ای به محل مورد نظر شما اعزام شده و با انجام اقدامات ترمیمی لازم، مشکل دستگاه ها را برطرف می کنند.

تعمیر پرینتر توشیبا در محل به شما این امکان را می دهد که دیگر نیازی به جابجا کردن دستگاه نداشته باشید. به این ترتیب، مشکلات و دردسرهای این فرایند از دوش شما حذف شده و احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدگی بیشتر پرینتر نیز به حداقل می رسد.

دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر توشیبا

  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی عملکرد و سیستم پرینترهای توشیبا
  • به‌روز سازی Firmware پرینترهای توشیبا جهت اصلاح عیب‌های اختلالی پرینترها
  • بررسی و اصلاح اسناد فنی پرینترهای توشیبا
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینترهای توشیبا
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری در صورت خرابی
  • عیب‌یاب پیکاپ
  • تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر توشیبا
  • شارژ کارتریج توشیبا
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر توشیبا
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر توشیبا
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تعویض و تعمیر قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر توشیبا و تجهیزات جانبی جدید
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمانبندی دوره‌ای
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر توشیبا جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر توشیبا
  • رفع خطاهای رایج در بوبین

تعمیرات پرینتر توشیبا و دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا

تعمیرات پرینتر توشیبا در این نمایندگی به دلیل آگاهی بر شناسایی کارآمدترین متدهای تعمیر در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان نمایندگی توشیبا پس از عیب یابی تخصصی دستگاه های معیوب، فرآیند تعمیر را آغاز نموده. در ادامه، با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات، عیوب پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند. جهت اطمینان خاطر مراجعان، کلیه خدمات ارائه شده در تعمیرات پرینتر توشیبا مشمول گارانتی دوره ای شده است. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

انواع پرینتر توشیبا و دیگر محصولات توشیبا

کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا با معرفی و عرضه هر دستگاه جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب، به بررسی و واکاوی آن پرداخته و ویژگی های فنی و نرم افزاری آن را استخراج می نمایند.

این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس دستگاه پرینتر توشیبا شده و سبب گشته تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در نمایندگی توشیبا  بازیابی گردند. انواع پرینتر توشیبا و دیگر محصولات توشیبا از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Leave a comment

error: Content is protected !!
Call Now Button