نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

کپی توشیبا کمرنگ است

5
(3)

تشریح کم رنگ زدن فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در این مقاله پرسش ( کپی توشیبا کمرنگ است)که از سوی کاربران دستگاه های کپی مطرح می گردد. را بطور کامل پاسخگو می باشد. اگر شما نیز از کاربران دستگاه های کپی هستید و اخیرا با مشکل کمرنگ بودن کپی و برگه های چاپ شده مواجه شده اید. مقاله زیر را کاملا مطالعه بفرمایید.

کارشناسان نمایندگی توشیبا در این مقاله ضمن پاسخگویی به این پرسش که چرا کپی کمرنگ است. راهکارهای موجود جهت رفع این مشکل را نیز با شما درمیان خواهند گذاشت. در صورت استفاده از راهکارهای ارائه شده در بخش زیر و تداوم مشکل کمرنگ بودن کپی می‌توانید. با کارشناسان نمایندگی توشیبا در مرکز تعمیرات توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر فتوکپی توشیبا را ثبت نمایید. 

تشریح علت کمرنگ بودن کپی توشیبا توسط نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا علت کمرنگ بودن کپی توشیبا را می توان غالباً در بخش کارتریج تونر و یونیت تانک دولوپر یا یونیت درام دستگاه فتوکپی توشیبا جستجو کرد. کپی‌های کمرنگ یا بی کیفیتی را ارائه خواهد داد. البته تنظیمات بد نرم افزاری و یا استفاده از کاغذهای نامرغوب نیز در کمرنگ بودن کپی بی تأثیر نیست. در بخش های آتی راهکارهای موجود جهت رفع این اشکال را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بهتر است جهت عیب یابی تخصصی دستگاه خویش به مرکز تعمیرات توشیبا مراجعه نمایید.

علت کمرنگ بودن کپی توشیبا چیست؟
علت کمرنگ بودن کپی توشیبا چیست؟

تشریح چگونه می توان کپی کمرنگ دستگاه فتوکپی توشیبا را اصلاح کرد؟ توسط نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا توصیه می کند اگر مشکل کمرنگ بودن کپی توشیبا به صورت خطوط عمودی سفید رنگ یا بخشهای محو در صفحه ظاهر شود. بنابراین بهتر است دولوپر جدیدی را نصب نمایید. و توسط نمایندگی توشیبا کد تنظیمات را برای مین برد تعریف کرد. ترکیبی از چاپ کم رنگ یا لکه دار می تواند نشان دهنده آن باشد. که باید درام دستگا ه فتوکپی توشیبا را تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد درام و بلید را تعویض کنید. بخشهای داخلی دستگاه فتوکپی توشیبا ی  خود را تمیز کنید. کمرنگ بودن کپی توشیبا ممکن است ناشی از بکارگیری کاغذهایی باشد. که همخوانی چندانی با دستگاه فتوکپی توشیبا ندارند.

به عنوان مثال ممکن است كاغذ بیش از اندازه مرطوب و یا زیر باشد. این احتمال نیز وجود دارد که حالت صرفه جویی در مصرف تونر در دولوپر فعال باشد. در چنین شرایطی  بهتر است وضوح چاپ را تنظیم کرده و حالت صرفه جویی در مصرف تونر در دولوپر را غیرفعال کنید. یکی دیگر از دلایل کمرنگ بودن کپی می تواند کثیفی سطح بخش یونیت لیزر L S U در داخل دستگاه کپی فتوکپی توشیبا باشد. در چنین وضعیتی بهتر است بخشهای داخلی دستگاه فتوکپی توشیبا را تمیز نمایید.

چگونه می توان کپی کمرنگ دستگاه فتوکپی توشیبا را اصلاح کرد؟
چگونه می توان کپی کمرنگ دستگاه فتوکپی توشیبا را اصلاح کرد؟

تشریح قطعات زیر در تعمیرات موثر هستند توسط نمایندگی توشیبا

تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش توشیبا دارند. نمایندگی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی توشیبا می باشند.

تمامی خدمات نمایندگی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی توشیبا کارشناس نمایندگی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی توشیبا اضهار می نمایید تا رفع نماید.

  1. درام که در یونیت درام دستگاه فتوکپی توشیبا قرار دارد.
  2. دولوپر که در یونیت تانک دولوپر قرار دارد.
  3. اتصالات شارژر M C که بر روی درام در یونیت درام دستگاه فتوکپی توشیبا قرار دارد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Leave a comment

error: Content is protected !!
Call Now Button