نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

تاریخچه نمایندگی توشیبا

4.3
(6)

نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در این مقاله تاریخچه نمایندگی توشیبا را بطور مختصر و مفید برای شما مشتریان گرامی تشریح می کند. نمایندگی توشیبا متشکل از مجموعه ای حرفه ای در نمایندگی کپی توشیبا آماده خدمت رسانی می باشد. امروزه دستگاههای کپی میتوانند مانند یک کامپیوتر بسیاری از نیازهای کاربر را برطرف سازند. انجام چندین دستور در یک زمان ، اسکن و کپی در حافظه ، برنامه ریزی برای خروجی دلخواه ارتباط با انواع گجتهای موجود در بازار و سهولت در ارتباط با سیستم عامل باعث شده است.

فرم سفارش آنلاین نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا:




    نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا
    نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

    درباره تاریخچه نمایندگی توشیبا و نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا بدانید:

    نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا با بیش از 15 سال سابقه مفید در حال فعالیت می باشد. نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در تهران افتخار دارد. با بهره مندی از امکانات و تشکیل گروهی کارآمد و متخصص جهت ارائه این خدمات در خدمت ادارات ، سازمانها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ باشد. 

    • سابقه ای درخشان نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در خدمات پس از فروش توشیبا
    • تضمین اصالت قطعات تعویضی در نمایندگی رسمی تعميرات دستگاه فتوكپي توشيبا
    • ارتباط آسان و در دسترس بودن نمايندگي رسمی تعميرات دستگاه فتوكپي توشيبا
    • هزینه ایاب و ذهاب رایگان براي نمایندگی رسمی تعميرات دستگاه فتوكپي توشيبا

    نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در تهران

    نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در تهران با بکارگیری کارشناسان مجرب با استانداردهای شرکت توشیبا در ارائه خدمات به ادارات و مجموعه های کوچک و بزرگ همواره میکوشد. تا رضایتمندی کاربران محترم را بدست آورد . شرکت ژاپنی توشیبا بطور گسترده بر روی منابع و زیرساخت های مورد نیاز برای پاسخگویی به نیازهای تجاری جهانی سرمایه گذاری نموده است. یکی از این برنامه ها جهت جلب رضایت کاربران دستگاههای توشیبا دسترسی آسان و بی وقفه به خدمات محلی میباشد. با توجه به محل تماس ، نزدیکترین نمایندگی خدمات تعمیرات توشيبا آماده پاسخگویی به نیاز کاربر خواهد بود. 

    نصب و راه اندازی ، آموزش نحوه استفاده و تعمیرات و پشتیبانی از جمله مواردی است. که شرکت توشیبا برای رضایت مشتریان روی آنها سرمایه گذاری نموده است . نمایندگی توشیبا در تهران افتخار دارد با بهره مندی از این امکانات و تشکیل گروهی کارآمد و متخصص جهت ارائه این خدمات در استان تهران در خدمت ادارات ، سازمانها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ باشد.

    نمایندگی رسمی تعميرات دستگاه فتوكپي توشیبا در تهران
    نمایندگی رسمی تعميرات دستگاه فتوكپي توشیبا در تهران

    تاریخچه نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

    نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا این مقاله را در مورد زمان آغاز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا تا به حال در خدمت شما عزیزان قرار می دهد. زمانی که مخترع آمریکایی چستر کارلسون (۱۹۰۶-۱۹۶۸) برای ایده ی خود درباره دستگاه فتوکپی در دهه ۱۹۴۰ با برخی از بزرگترین شرکت های جهان تماس گرفت. آنها تمایلی به گوش دادن به حرف هایی او نداشتند. آنها نمی توانستند تصور کنند. که چه کسانی نیاز به کپی گرفتن از اسناد خود خواهند داشت.

    سال ها طول کشید تا کارلسون توانست ایده خود را به یکی از مهمترین اختراعات اداری قرن بیستم تبدیل کند. شرکت ها زمانی متوجه این موضوع شدند. که فرصت بزرگی را از دست داده بودند. دستگاه های فتوکپی پیچیده هستند. اما تنها با استفاده از دو بخش بسیار ساده علم کار می کنند. بیایید نگاهی دقیق تر به داخل دستگاه بیاندازیم. این مقاله توسط تیم متخصص واحد نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا تهیه و تنظیم شده است.

    تشریح الکتریسیته ساکن: نوعی چسب! (تاریخچه نمایندگی توشیبا

    آیا تا کنون این ترفند را مورد آزمایش قرار داده اید که یک بادکنک را ۲۰ یا ۳۰ بار بر روی پیراهن خود قرار دهید؟ اگر شما بادکنک را به اندازه کافی به لباس خود بمالید. به راحتی می توانید آن را به لباس خود بچسبانید. آنچه می بینید جادو نیست. الکتریسیته ی ساکن است. هنگامی که شما بادکنک را به لباس می مالید، به آن یک بار الکتریکی می دهید. همزمان، لباس شما بار الکتریکی متضاد را دریافت می کند. بار های متضاد به یک دیگر جذب می شوند. در نهایت بادکنک به لباس شما می چسبد.

    اما چگونه این اتفاق می افتد؟ همانطور که بادکنک را می مالید، الکترونها (ذرات کوچک منفی داخل اتم ها که در خود الکتریسیته حمل می کنند) از لباس شما بر روی بادکنک می روند. به عبارت دیگر، بادکنک الکترونهای بیشتری را از آن دریافت می کند و بار الکتریکی منفی را به دست می آورد. از آنجایی که الکترونها ، لباس شما را ترک کرده اند، دارای الکترونهای کمتری نسبت به آن است و یک بار الکتریکی مثبت و منفی ایجاد می شود. در این شرایط همه چیز با یک بار الکتریکی شبیه به آهن ربا است. دو جسم با بار الکتریکی متضاد تمایل به حرکت به سمت یکدیگر یا جذب یکدیگر را دارند، درست مانند دو آهنربا با قطب های مخالف.

    چه نوع نوری در الکتریسیته استفاده می شود؟

    الکتریسیته ساکن یکی از دو ترفند های علمی است که کار فتوکپی را انجام می دهد. حالا بگذارید مورد دیگر را بررسی کنیم:

    رسانای نوری

    نور از خورشید می آید و چیزهایی مانند چراغ قوه را می سازد. الکتریسیته در سیم ها جریان پیدا می کند و باعث می شود وسیله هایی مانند جارو برقی و یخچال کار کنند. بنابراین نور هیچ ارتباطی با الکتریسیته ندارد، درست است؟ این مسئله کاملا اشتباه است!

    نور در واقع نوعی الکتریسیته است

    یک پرتو نور یک موج فوق العاده سریع الکتریسیته و مغناطیس است که به عقب و جلو حرکت می کند و در فضا پراکنده می شود. این به ما کمک می کند تا نحوه ی عملکرد انرژی خورشیدی (تولید الکتریسیته از نور خورشید) را متوجه شویم. هنگامی که نور خورشید بر روی یک پنل خورشیدی براق می تابد، سلول های خورشیدی درون پنل ، انرژی الکتریکی را از نور می گیرند و آن را به جریان الکتریکی (جریان الکترون ها) تبدیل می کنند.

    که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در دستگاه فتوکپی چیزی شبیه به یک سلول خورشیدی وجود دارد که رسانای نوری نامیده می شود. به جای تولید جریان الکتریکی هنگامی که نور بر روی پنل می تابد، دستگاه الگوی نور را به عنوان الگوی الکتریسیته ساکن گیر می اندازد.

    هدف از این کار چیست؟(تاریخچه نمایندگی توشیبا)

    فرض کنید یک چراغ قوه را در دست بگیرید به دیوار بتابانید و سعی کنید تا تصویر سایه ای از گوش های خرگوش را بر روی دیوار بیاندازید. اما به جای انداختن سایه بر روی دیوار ، آن را بر روی یک رسانای نوری می اندازید. بعضی قسمت های رسانای نوری روشن به نظر می رسد (قسمت هایی از نور اطراف دست شما) و برخی از قسمت ها تاریک به نظر می آیند.

    (جایی که دستان شما سایه را ایجاد کرده است). رسانای نور در قسمتی که نور زیاد است یک بار الکتریکی دریافت می کند در قسمتی که تاریک است بار الکتریکی دریافت نمی کند. به عبارت دیگر، این نوعی “کپی الکتریکی” از دست شما است.

    این نحوه ی کار یک دستگاه فتوکپی توشیبا است (تاریخچه نمایندگی توشیبا)

    بنابراین این مواد رسانای نوری جادویی چه چیزی هستند ؟ بعدها از مواد پیشرفته مانند تلورید سلنیوم استفاده می شد که برای کپی کردن با تعداد بالا بهتر بود.

    سلنیوم به دلیل توانایی خود برای تبدیل نور به الکتریسیته در دهه ۱۸۷۰ در ابتدا توسط مهندس الکتریسیته انگلیسی ویلابی اسمیت و سپس توسط استاد علوم ویلیام گریلز آدامز و دانشجوی او ریچارد ایوانز کشف شد. کار آنها پیوند بین نور و الکتریسیته بود که راهی برای اختراع تلویزیون، سلول های فوتوالکتریک، سلول های خورشیدی و البته دستگاه های فتوکپی شد.

    نوشتن با نور

    چستر کارلسون پس از انجام تحقیقات فراوان و انجام آزمایش در آزمایشگاه خود، چگونگی استفاده از الکتریسیته علمی و ساکن و رسانای نوری را برای کمک به کپی گرفتن از اسناد را فهمید. فرض کنید که شما می خواهید از یک صفحه از یک کتاب کپی بگیرید. اگر یک نور بسیار روشن بر روی کتاب بتابانید، می توانید سایه  ای از حروف نوشتاری سیاه و سفید در صفحه ایجاد کنید،درست مثل انداختن سایه دست ها بر روی دیوار. اگر نور را بر روی صفحه از یک زاویه بتابانید، نور مستقیم به عقب بازتاب نمی شود.

    بلکه در یک زاویه بازتاب می شود. بنابراین، با تابانیدن نور در یک زاویه، می توانید سایه ای از صفحه را بر روی یک شی دیگر بیاندازید. بیایید فرض کنیم شما یک رسانای نوری را در نزدیکی قرار داده اید و تصویر صفحه را بر روی آن بازتاب می کنید. شما یک سایه بر روی رسانای نوری ایجاد نمی کنید.

    شما یک الگوی بار الکتریکی ایجاد می کنید: یک نوع الکتریکی از یک سایه. حالا اگر پودر جوهر را بر روی رسانای نوری بپاشیم، ذرات تونر به قسمت های بارگیری شده از این “سایه الکتریکی” می چسبند ، مانند بادکنک های های کوچکی که بر روی لباس شما می چسبند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که، یک کاغذ را بر روی رسانای نوری قرار می دهیم تا جوهر بر روی آن قرار گیرد. خیلی سریع، کاغذ یک کپی از صفحه اصلی می شود! 

    چگونه یک دستگاه فتوکپی توشیبا کار می کند:

    1. شما سندی را که می خواهید از آن کپی بگیرید را برعکس بر روی شیشه قرار دهید.
    2. یک نور بسیار روشن کل سند را اسکن می کند.
    3. نورهای بیشتری از قسمت های سفید (که هیچ جوهری وجود ندارد) نسبت به قسمت های سیاه و جوهری بازتاب می شود.
    4. یک “سایه الکتریکی” از صفحه در رسانای نوری ایجاد می شود.
    5. همانطور که نوار می چرخد، سایه الکتریکی را با خود حرکت می دهد.
    6. یک غلطک جوهردار نوار را که با ذرات جوهر پودری (تونر) پوشش داده شده اند را لمس می کند.
    7. تونر یک بار الکتریکی دریافت می کند، بنابراین به سایه الکتریکی می چسبد و تصویری از صفحه اصلی را روی نوار ایجاد می کند.
    8. یک ورق کاغذ از یک قیف در طرف دیگر کپی، به سمت نوار اول در یک نوار نقاله دیگر میرسد.
    چگونه یک دستگاه فتوکپی توشیبا کار می کند:
    چگونه یک دستگاه فتوکپی توشیبا کار می کند:

     

    همانطور که کاغذ حرکت می کند، یک بار الکتریکی قوی دریافت می کند.

    • هنگامی که کاغذ به نزدیکی نوار بالا می رود، بار  قوی آن به ذرات تونر بارگیری شده جذب می شود. تصویر به سرعت از نوار بر روی کاغذ منتقل می شود.
    • کاغذ جوهری شده از دو غلطک داغ ( قسمت فیوزر) عبور می کند.
    • گرما و فشار غلطک باعث می شوند ذرات تونر برای همیشه بر روی کاغذ ذوب شوند.
    • نسخه نهایی از کنار دستگاه کپی توشیبا خارج می شود.
    • به دلیل عبور از قسمت فیوزر، کاغذ هنوز گرم است.

    دستگاه فتوکپی اصلی چستر کارلسون چگونه کار می کرد (تاریخچه نمایندگی توشیبا)

    آنچه در یک دستگاه فتوکپی توشیبا مدرن اتفاق می افتد بسیار متفاوت از فرآیند است. که چستر کارلسون در اصل طراحی کرده است. ما می توانیم این موضوع را با نگاهی به یکی از طرح هایی که مربوط به ثبت اختراع دستگاه  فتوکپی اصلی است. متوجه شویم. من از اعداد و رنگ استفاده کرده ام تا به طور تقریبی آنچه که اتفاق می افتد را نشان دهم:

    دستگاه فتوکپی اصلی چستر کارلسون چگونه کار می کرد
    دستگاه فتوکپی اصلی چستر کارلسون چگونه کار می کرد

    مراحل کار کپی توشیبا:

    1. شما سند اصلی (برای کپی) را در شکاف (سبز) در بالا وارد می کنید.
    2. سند به وسیله نوار و غلتک (آبی تیره) وارد دستگاه می شود.
    3. یک لامپ روشن (زرد) بر روی سند می تابد و یک سایه الکتریکی از آن را بر روی رسانای نوری (نارنجی)
    4. انتقال می یابد.
    5. رسانای نوری در سطح بیرونی یک غلطک (قرمز) نصب شده است و تصویری که از قیف تونر و قلم مو عبور
    6. می کند را حمل می کند.
    7. تونر حالا از قیف به قسمت های بارگیری شده ی غلطک می چسبد.
    8. یک ورق کاغذ سفید را در شکاف قسمت مخالف دستگاه وارد می کنید. ورق از طریق غلتک ها (بنفش) حمل می شود،سپس تصویر جوهری را از غلطک می گیرد.

    دستگاه فتوکپی دیجیتال توشیبا و تاریخچه نمایندگی توشیبا

    دستگاه های کپی توشیبا که اینگونه کار می کنند، اساسا از تکنولوژی آنالوگ استفاده می کنند. از سال ۱۹۴۹، زمانی که اولین فتوکپی Haloid XeroX به فروش رفت. تا اوایل دهه ۱۹۸۰، تمام دستگاه های کپی از این طریق کار می کردند. تا اینکه همه چیز در سال ۱۹۸۱ تغییر کرد، زمانی که Ricoh یک دستگاه فتوکپی دیجیتال توشیبا را اختراع کرد.

    اولین کپی دیجیتال از طریق Ricoh، و سپس چندین سال بعد توسط Canon، به فروش رفت. امروزه، دستگاه های آنالوگ تقریبا دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند اکثرا دستگاه های کپی توشیبا دیجیتالی کار می کنند. یک سند را با استفاده از تراشه تصویر سنسور (CCD یا CMOS  ) اسکن می کنند. یک نسخه دیجیتال (معمولا یک فایل JPG یا TIFF) ایجاد می کنند. سپس آنها را دقیقا همانند یک چاپگر جوهر افشان یا لیزری چاپ می کنند. از آنجایی که تصاویر دیجیتال وضوح بسیار عالی دارند به همان صورت اسکن می شوند و می توانند با همان رزولوشن توسط چاپگر لیزری با کیفیت بالا (چندین برابر بهتر از یک دستگاه آنالوگ) ارائه شوند.

    تصاویر در دستگاه فتوکپی توشیبا

    هنگامی که یک سند در فرم دیجیتال است، به راحتی می توان مقدار آن را افزایش و یا کاهش داد. دستگاه های کپی دیجیتال همچنین “تصاویر واضح تری” را با کنترل بهتر تراکم و تضاد تصویر نسبت به کپی های آنالوگ تولید می کنند. شما می توانید به یک کپی دیجیتال به عنوان ترکیبی از یک اسکنر و چاپگر فکر کنید که توسط یک کامپیوتر داخلی برنامه ریزی می شود.

    در حقیقت شما می توانید دستگاهی برای دفتر کار خود تهیه کنید که ترکیبی از دستگاه های پرینتر،اسکنر، کپی و فکس معمولی هستند و می توانند به طور جداگانه کار اسکن ، چاپ و فکس کردن را انجام دهند. آنها یک تصویر دیجیتال (یا سندی که شما اسکن کرده اید.  فکسی که از یک خط تلفن و یا چیزی که از طریق یک کابل USB یا اتصال بی سیم –  Wi-Fi مستقیم یا بلوتوث دریافت کرده اید) را ذخیره می کنند، و سپس آن را چاپ می کنند.

    بعضی از ماشین های دیجیتال اجازه ویرایش محدود اسناد را قبل از چاپ می دهند. بعضی از آنها به شما این امکان را می دهند. که  اسناد را ذخیره کنید. (بدون نیاز به اسکن مجدد) و دوباره بعدا چاپ کنید. شما می توانید آنها را بر روی هارد دیسک داخلی، فلش درایو یا کارت SD ذخیره کنید. دستگاه های کپی دارای حافظه، این قابلیت را دارند. که هر یک از صفحات اسناد چند صفحه ای را بدون نیاز به اسکن مجدد ، را به راحتی چندین بار چاپ کنند.

    نحوه ی کار دستگاه فتوکپی توشیبا دیجیتال (تاریخچه نمایندگی توشیبا)

    اگرچه کپی دیجیتال توشیبا چند کاره، راحت و ارزان است. اما خطراتی در استفاده از آنها در دفاتر و یا دیگر مکان های عمومی وجود دارد. اگر آنها دارای درایوهای سخت باشند. که می تواند یک خطر امنیتی ایجاد کند. حتی زمانی که اسناد حذف شوند. ممکن است بتوان بازیابی مجدد انجام داد. برخی از دستگاه های کپی توشیبا از روش رمزگذاری برای حفظ اطلاعات استفاده می کنند. بعضی دیگر نیز تلاش می کنند تا اسناد را به طور کامل و امن از هارد دیسک پاک کنند.

    نحوه ی کار دستگاه فتوکپی توشیبا دیجیتال
    نحوه ی کار دستگاه فتوکپی توشیبا دیجیتال

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 4.3 / 5. Vote count: 6

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    Leave a comment

    error: Content is protected !!
    Call Now Button