نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

نمایندگی رسمی کپی توشیبا

راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا

4.8
(19)

راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا و تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا که توسط نمایندگی کپی توشیبا انجام می گیرد. به سادگی از طریق صفحه نمایش لمسی دستگاه با کاربر ارتباط برقرار میکند. دستگاه فتوکپی توشیبا از جمله دستگاه هایی است. که در آن از رابط کاربری بسیار آسان بکار رفته است. در این مقاله به پیامها و کدها خطای تعدادی از مدلهای پرکاربرد، توشیبا و راهنمای دستگاه کپی توشیبا میپردازیم.

فرم سفارش آنلاین تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا:




    آموزش قدم به قدم تصویری پیام ها و راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا خطاها و راهنمای تعمیر فتوکپی توشیبا

    پیغام های دستگاه فتوکپی برای تعمیر فتوکپی توشیبا ممکن است به چند صورت نمایش داده شوند. گاهی دستگاه پیغامی را به کاربر نمایش میدهد. که فقط برای اعلام وضعیت فعلی دستگاه می باشد. مانند پیغام کم بودن تونر دستگاه و یا خالی بودن کاست تغذیه کاغذ ،که در واقع به کاربر کمک میکند تا از وضعیت داخلی دستگاه آگاهی پیدا کند. با پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه فتوکپی توشیبا و روند رشد دستگاههای هوشمند ،این اعلانها بصورت کاملا حرفه ای به کاربر نمایش داده میشوند.

    آموزش استفاده از راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا و تشخیص نوع کاغذ اصلی فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا

    تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا خریداری می کنند. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا می باشند.

    بطور مثال کاربر کاغذ A 4  را به صورت طولی، روی شیشه اسکنر دستگاه فتوکپی توشیبا قرار میدهد. دستگاه با بکارگیری سنسورهای تشخیص اندازه کاغذ،را تشخیص داده و به کاربر پیشنهاد انتخاب نوع کاغذ را میدهد. این عمل ، خطای انتخاب اندازه کاغذ و یا ،شماره کاست تغذیه را به حداقل میرساند. در برخی از موارد نیز پیغامهای دستگاه فتوکپی توشیا در واقع کد خطا میباشد که بیان کننده وجود مشکلی در داخل دستگاه است. دستگاه در همان حالت باقی میماند. با آنکه پیشنهاد اول برای برطرف نمودن مشکلات ،دستگاه فتوکپی توشیبا مراجعه به نمایندگی توشیبا می باشد. در اینجا به مواردی که توسط ،کاربر قابل رفع میباشد میپردازیم.

    راهنمای تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا و توسط تیم واحد نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا تهیه و تنظیم شده است:

    در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا تماس گرفته تا قطعات  مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد. تمامی خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا کمتر از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا اظهار می نمایید رفع نماید.

    "<yoastmark

    این پیام به سادگی از کاربر میخواهد تا کاست، انتخاب شده برای تغذیه کاغذ را پر کند. این یک کد خطا نیست و فقط به کاربر اعلام میکند. تا زمانی که داخل کاست انتخاب شده ، کاغذی نباشد ، نمی تواند از کپی استفاده نماید.

    راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا قدم به قدم کاربر را برای تعمیر فتوکپی توشیبا هدایت میکند:

    راهنمای تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا را قدم به قدم برای شما مشتریان گرامی دستگاه های فتوکپی توشیبا تشریح می کنیم. پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی دستگاه کپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نامه رسمی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا ارائه می دهد.

    M i s feed in d u p l ex er کاغذ در دوپلکس ( واحد کپی دو رو ) گیر کرده است

    Misfeed in duplexer کاغذ در دوپلکس ( واحد کپی دو رو ) گیر کرده است راهنمای دستگاه کپی توشیبا
    Misfeed in duplexer کاغذ در دوپلکس ( واحد کپی دو رو ) گیر کرده است راهنمای دستگاه کپی توشیبا

    همانطور که در تصویر مشاهده میکنید درب ،کناری دستگاه فتوکپی توشیبا را باز نموده و کاغذ را به آرامی خارج کنید. پاره شدن کاغذ هنگام خارج نمودن آن از دوپلکس دستگاه کپی ممکن است، کاربر را مجبور به تعمیر دستگاه کپی با هزینه  بالا کند. برای راهنمایی از نحوه صحیح خارج کردن کاغذ از واحد های، داخلی دستگاه کپی حتما با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید. و حداقل یک بار این عمل را در حضور یک تعمیر کار و یا،کارشناس دستگاه کپی انجام دهید تا مشکلی برای دستگاه شما پیش نیاید.

    تعمیر فتوکپی توشیبا مخصوصا واحدهای داخلی مانند داپلکس نیازمند تخصص در این زمینه میباشد. در نمایندگی توشیبا کارشناسان بصورت تخصصی روی، گروههای دستگاه کپی کار میکنند. و هر سری از این دستگاهها با یکدیگر تفاوتهای عمده دارد. برای یادگیری کامل راهنمای دستگاه فتوکپی توشیبا با واحد تعمیر فتوکپی توشیبا تماس بگیرید.

    Cover is Open درب دستگاه فتوکپی توشیبا باز است

    Cover is Open درب دستگاه فتوکپی توشیبا باز است
    Cover is Open درب دستگاه فتوکپی توشیبا باز است

    این پیغام را ممکن است هنگامی که درب دستگاه فتوکپی، به خوبی بسته نشده است مشاهده کنید. همانطور که در تصویر مشخص است ، دستگاه درب مورد نظر را دقیقا به کاربر نشان میدهد. اگر از بسته بودن درب مطمئن بودید و باز این پیغام را مشاهده نمودید ، احتمال خرابی در سنسور تشخیص بسته بودن درب و یا یکی از قطعات داخلی میباشد.

    هنگامی که درب دستگاه بسته میشود ،قسمتی از اجزای تشکیل دهنده آن به یک ضامن در داخل دستگاه فشار وارد میکند که در این صورت دستگاه تشخیص میدهد، که درب بسته شده است. فشار بیش از حد و یا بستن درب با شدت بالا،می تواند احتمال بروز این مشکل را بالا ببرد. در راهنمای دستگاه کپی توشیبا، بصورت تصویری این پیام توضیح داده شده است.

    Install new Magenta toner cartridge مخزن کارتریج تونر رنگ قرمز خالی شده است ، آنرا تعویض کنید

    "<yoastmark

    در دستگاههای فتوکپی رنگی توشیبا که از چهار رنگ کارتریج استفاده میکند ، هر مخزن برای یک رنگ به کار میرود. همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ،دستگاه پیام Ready را نمایش میدهد که نمایانگر آماده بودن دستگاه برای عمل کپی میباشد. اما در پایین صفحه نمایش پیام دیگری به کاربر ،می گوید که رنگ قرمز به پایان رسیده است.

    در دستگاههای کپی توشیبا دو نوع عمل کپی تعریف شده است، که یکی سیاه و سفید و دیگری رنگی میباشد.در این تصویر به علت اینکه دستور کپی با نوع Black سیاه و سفید انتخاب شده ، دستگاه به کاربر اجازه کپی را میدهد. راهنمای دستگاه فتوکپی توشیبا در انتخاب نوع تونر و نحوه تعویض آن ، دستورالعمل کاملی را به کاربر نمایش میدهد.

    Dispose of used toner  مخزن تونر استفاده شده ( اضافی ) پر شده است

    "<yoastmark

    ضمنا در دستگاههای فتوکپی دیجیتال توشیبا ، هم مخزن تونر اصلی و هم مخزن تونر اضافی قبل از اینکه کاملا خالی و یا پر شوند به کاربر پیامی را نمایش میدهند که میتواند ،زودتر از موعد اقدام به جایگزینی تونر و یا خالی کردن مخزن تونر اضافی نماید. این نوع از اعلام ها جزو پیام های پیشنهادی به کاربر است، که در بهبود روند کار دستگاه بسیار موثر و مفید میباشند.

    Call for Service تعمیرکار تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا را خبر کنید

    Call for Service تعمیرکار تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا را خبر کنید
    Call for Service تعمیرکار تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا را خبر کنید

    در این حالت ممکن است :

    1. تجهیزات داخلی دستگاه کپی، چند منظوره توشیبا آسیب دیده باشند.
    2. دستگاه فتوکپی توشیبا نیاز به، تنظیمات اساسی داشته باشد.
    3. برخی از سنسورهای داخلی،دستگاه فتوکپی توشیبا از کار افتاده باشند.

    پیام هایی که ممکن است به کاربر برای راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا بیشتر نمایش داده شود :

    • هرگز فردی به غیر از تعمیرکار متخصص اقدام ،به تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا نکند.
    • احتمال شک الکتریکی به کاربر وجود دارد.
    • احتمال آتش سوزی وجود دارد.
    • همیشه در این مورد خاص با نمایندگی دستگاه فتوکپی توشیبا تماس بگیرید

    متخصصان مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا ،با تجهیزات مخصوص خطای دستگاه را برطرف میسازند.

    پیام های نمایش داده شده در صفحه نمایش دستگاه کپی و راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا و چه چیزهایی را به کاربر نشان میدهند:

    "<yoastmark

    پیام های نمایش داده شده در صفحه نمایش دستگاه فتوکپی، توشیبا چه چیزهایی را به کاربر نشان میدهند:

    • Error Cod  شماره کد خطا دستگاه فتوکپی توشیبا
    • Error Message   پیغام خطا
    • Guidance for clearing paper m is feeds  راهنمای ،برطرف نمودن گیر کاغذ در دستگاه فتوکپی توشیبا
    • Paper m is feed symbols   علامت نشان دهنده گیر، کاغذ در دستگاه فتوکپی توشیبا

     علامت نشان دهنده گیر کاغذ در بخشهای مختلف دستگاه فتوکپی توشیبا و راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا

    این علائم راهنمای کامل تشخیص دقیق محل گیر کاغذ در داخل دستگاه فتوکپی توشیبا میباشد. کاربر به راحتی با دیدن این علائم میتواند به واحد مربوطه رجوع کند.

    علامت نشان دهنده گیر کاغذ در بخشهای مختلف دستگاه فتوکپی توشیبا
    علامت نشان دهنده گیر کاغذ در بخشهای مختلف دستگاه فتوکپی توشیبا

    علامت نشان دهنده گیر کاغذ در بخشهای مختلف دستگاه و راهنما تعمیر فتوکپی توشیبا و اعلام خرابی برای تعمیر فتوکپی توشیبا

    1. قسمت پایینی فیدر کاغذ اورجینال Reversing Automatic Document Feeder ( lower )
    2. قسمت بالایی فیدر کاغذ اورجینال Reversing Automatic Document Feeder (upper )
    3. واحد فیوزر دستگاه فتوکپی توشیبا Toshiba F u s er unit
    4. واحد چاپ اتوماتیک دورو داپلکس   Automatic duplex i n g unit
    5. سینی تغذیه کاغذ دستی Bypass tray
    6. کشو بخش تغذیه  Drawer feeding portion
    7. محفظه تغذیه کاغذ بزرگ Large Capacity Feeder
    8. مسیر انتقال کاغذ به داخل واحد درام Paper transport path
    9. کشوها ، کاست های تغذیه کاغذ    Drawers
    10. کیت پل انتقال دهنده کاغذ به قسمت پایانی Bridge Kit
    11. قسمت پانچ سوراخ  Hole Punch Unit
    12. واحد منگنه کن کاغذ  stitch unit

    نمایش اعلان ها در این تصویر ممکن است ،در مدلهای دیگر دستگاههای توشیبا فرق داشته باشد. اما با یادگیری این اعلانها در اجزای همین مدل ها، میتوانید در دیگر انواع دستگاهها آشنایی پیدا کنید. راهنمای گام به گام برطرف نمودن خطای دستگاه فتوکپی چند منظوره توشیبا ،در صفحه نمایش دستگاه بطور کامل به کاربر مراحل اجرای عملیات تعمیر کپی را آموزش میدهد. 

    در دستگاهای توشیبای رومیزی برای دیدن error ابتدا دکمه ی C و ،سپس کلید 8 را گرفته تا کد خطا را ببینید. در دستگاهای ایستاده یا سرعت بالای دستگاه فتوکپی توشیبا در روی ،پنل کد را ظاهر کرده و شما کد خطا را می بینید.

    TOSHIBA

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 4.8 / 5. Vote count: 19

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    Leave a comment

    error: Content is protected !!
    Call Now Button