نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

وظیفه ترمیستور کپی توشیبا

وظیفه ترمیستور کپی توشیبا

3.9
(10)

وظیفه ترمیستور و ترمیچر کپی توشیبا و تعمیر فتوکپی توشیبا توسط نمایندگی کپی توشیبا بطور کامل در این مقاله خدمت شما مشتریان گرامی توشیبا آموزش داده می شود. پس از پایان تعمیر فتوکپی توشیبا شما مشتری گرامی توسط کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا به شما فاکتور نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا را همراه با ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می دهد. وظیفه ترمیستور و ترمیچر کپی توشیبا و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا یکی از مهم ترین کارهای کارشناسان تعمیر فتوکپی توشیبا میباشد.

چرا که در مرحله ی اولیه باید قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا شناخته شده. و سپس علت خرابی آن قطعه را پیدا نموده و در نهایت اقدام به تعمیر قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا نمود همانطور که گفتیم علت اصلی گرم شدن کاغذ رد شدن آن از زیر قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا میباشد. قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا متشکل از المنت گرم کننده و فیوزر فیلم میباشد. از آنجا که این قطعه در گذر زمان ممکن است. دچار تحولاتی گردد تعمیر قطعه ی فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا نیازمند تخصص کافی در این زمینه بوده. و تنها افراد خبره ی نمایندگی های توشیبا قادر به تعمیر این قطعه هستند.

فرم سفارش آنلاین نمایندگی کپی توشیبا:




    وظیفه ترمیستور و ترمیچر کپی توشیبا توسط واحد های تعمیر فتوکپی توشیبا

    مرکز تعمیر فتوکپی توشیبا واحدها و نمایندگی هایی مخصوص و مجهز به انواع قطعات، اورجینال و وسایل های  تعمیر حرفه ای میباشد. کارشناسان این مجموعه از میان افراد خبره و متخصص انتخاب شده. و توانایی تشخیص مشکلات دستگاه و سپس تعمیر تمامی قطعات دستگاه کپی توشیبا را در کمترین زمان ممکن دارا میباشند.خدمات این مجموعه در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می گردد. در این بخش به ذکر عناونین هر یک از واحدهای تعمیر فتوکپی توشیبا می پردازیم. تمامي قطعات نمايندگي کپی توشيبا داراي گارانتي ٢٠ هزار برگ يا شش ماه مي باشد.

    ناخنک:قسمت آخر فیوزینگ ناخنک آن می باشد اصولا هر فیوزینگ از 3 الی 6 ناخنک با فنر دارد، که کار هدایت کاغذ به بیرون را انجام می دهد. نمايندگي تعمیر فتوکپی توشيبا با كارشناسان مجرب و متخصص آماده ي پاسخگويي به شما مشتريان گرامي در هر ساعت از شبانه روز هست.

    تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا و تعمیر فتوکپی توشیبا

    تعمیر فتوکپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه از  مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده. و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. مقاله ی جامع و کامل در مورد فیوزینگ دستگهای توشیبا رومیزی و ایستاده Fuse i n g  unit

    وظیفه ی یونیت فیوزینگ در دستگاه کپی توشیبا و تعمیر فتوکپی توشیبا

    قطعات مصرفی برای تعمیر فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی فتوکپی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی توشیبا می باشند. این یونیت وظیفه پخت متن آماده شده در دستگاه کپی توشیبا را روی کاغذ بهده دارد. به عبارتی ساده تر کار پرس متن با حرارت بالا را بروی کاغذ انجام می دهد. قسمتهای مختلف فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا:

    1. هاترولر hot roller
    2. پرس press
    3. لامپ هیتر  lamp heater
    4. ترمیستور thermistor
    5. ترمیچرفیوز
    6. چرخ دنده ی سرهیتر
    7. بوش هیتر
    8. ناخنک

    وظیفه ی هاترولر و پرس و لامپ فیوزینگ و تعمیر فتوکپی توشیبا:

    در صورت نیاز به مواد مصرفی و تعمیر فتوکپی توشیبا می توانید. با نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارسال گردد. کاغذ پس از درج تونر و تصویر بر روی خود به صورت خام به قسمت فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا میرسد. در این قسمت لامپ داخل هاترول قرار دارد. و پرس نیز همزمان با هاترولر به وسیله چرخ دنده ی هاترولر می چرخد و کاغذ را بعد از پخته شدن از  خود عبور می دهند . لامپ هیتر با درجه ی حرارتی معادل 240 درجه ی فارنهایت در هاترولر قرار دارد، که باعث گرم شدن هاترولر و پرس می شود که این مساءله باعث پخته شدن تونر بر روی کاغذ می شود.

    زمان آماده شدن در دستگاه کپی توشیبا، را فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا معین می کند. یعنی هر چه سریعتر لامپ هیتر گرم شود، دستگاه سریعتر  آماده می شود که این زمان در دستگاههای رومیزی بیشتر و در دستگاههای ایستاده یا سرعت بالا کمتر است ،به دلیل اینکه دستگاههای سرعت بالا دو عدد لامپ هیتر دارند به دلیل سرعت بیشتر کپی برداری.

    تعمیر فتوکپی توشیبا و وظیفه ترمیستور و ترمیچر کپی توشیبا:

    تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از تعمیر فتوکپی توشیبا خریداری می کنند تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش توشیبا دارند. زمانی که با فرمان مین برد لامپ هیتر روشن می شود ،با بالا رفتن درجه ی حرارت به درجه ی حرارتی که در مین برد تعریف شده باید به وسیله ی ترمیستور که چسبیده به هیتر قرار دارد، درجه ی حرارت تعریف شده حس می شود و ترمیچر فیوز قطع شده و لامپ خاموش می شود و قبل از اینکه به نقطه ی صفر برسد، دو مرتبه ترمیستور به مین برد اعلام کرده و مین برد با برقراری دوباره ی ترمیچر فیوز لامپ را روشن می کند ،این روال تا اتمام کپی برداری ادامه دارد.

    اگر لامپ یکسره کار کند در طول کپی برداری این اتفاق می افتد که فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا ذوب می شود.و مین برد دچار اشکال می گردد. بخاطر این موضوع که این اتفاق نیافتد ،در آی سی مربوط به فیوزینگ  دستگاه کپی توشیبا که در مین برد قرار دارد فرمانهای اعلان خطا وجود دارد. در صورت خرابي در هر قطعه ي فيوزينگ نمايندگي توشيبا اورجينال قطعه ،را با گارانتي به شما مشتري عزيز ارائه مي دهد.

    آموزش فرمانهای مربوط به خطای وظیفه ترمیستور و ترمیچر کپی توشیبا توسط نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا

    تمامی خدمات نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد. بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا کمتر از دوساعت. در محل دفتر شما حاضر می گردد. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا اضهار می نمایید رفع نماید. هنگامی که چراغ آچار چشمک زن روشن شد. ابتدا دکمه ی 8وC را همزمان نگه داشته. اگر کد C 44 روی پنل ظاهر شد بعد از اطمینان از سالم بودن قطعات در فیوزینگ از جمله ترمیستور ،دستگاه کپی توشیبا  را خاموش کرده و دکمه ی صفر را همزمان با 8 گرفته و دستگاه را روشن می کنیم. سپس کد 400 را داده و صفر می کنیم. و دستگاه کپی توشیبا را روشن و خاموش کرده تا ایراد برطرف شود.

    فرمانهای مربوط به خطای فیوزینگ
    فرمانهای مربوط به خطای فیوزینگ

    پیشگیری های لازم جهت عدم خرابی فیوزینگ توسط تعمیر فتوکپی توشیبا

    گارانتی تعمیر فتوکپی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. که بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد. و تعمیر فتوکپی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بعد از تعمیرات نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا موظف است. بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند. اگرچه بعد از خرابی قطعه ی فیوزینگ میتوان آن را به کمک، اطلاعات و دانش کافی کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا تعمیر نمود ولی بهتر است. پیشگیری های لازم از جمله گردگیری ،دستگاه کپی،دقت لازم در عدم ضربه خوردن دستگاه و…انجام گیرد. تا قطعه ی فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا خراب نشده، و نیازی به تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا پیدا نکند.

    TOSHIBA

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    Leave a comment

    error: Content is protected !!
    Call Now Button