نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

عیب یابی پرینتر توشیبا

ریست کردن فتوکپی توشیبا

5
(5)

ریست کردن فتوکپی توشیبا ویژگی قابل توجه نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است. که توسط کارشناسان نمایندگی رسمی Toshiba ارائه می‌گردد. در این شرایط ابتدا یونیت درام را کامل کنید. درام را از دستگاه بیرون آورده،و بعد از شاسی کردن یونیت درام و تمیز کردن بلید، دوباره یونیت درام را بسته و شروع به کپی برداری کنید. اگر باز مشکل پا برجا بود از نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا درخواست تعمیر کار نمایید. بعد از تعویض درام برای خاموش شدن چراغ روشن شده،مربوط به اخطار درام،می توانید با دستور العمل زیر آنرا خاموش کنید:

  • دستگاه کپی توشیبا را خاموش کنید.
  • عدد 0 و 8 را نگه داشته،و درحالی که این دوعدد را گرفته اید،دستگاه کپی توشیبا را روشن کنید.
  • بعد از وارد شدن به قسمت کد دستگاه توشیبا،عدد 400 را وارد کرده،وبا صفر کردن این قسمت و زدن کلید استارت،دوباره دستگاه کپی توشیبا را خاموش کنید.
  • در آخر دستگاه کپی توشیبا را روشن کنید،و شروع بکار کنید.

با این روش چراغ اخطار مربوط به درام را خاموش می کنید. نکته آخر آنکه اگر همچنان چاپ شما دچار مشکلی بود. حتما از نمایندگی کپی توشیبا کارشناس تعمیرات توشیبا درخواست دهید.

طریقه ریست کردن فتوکپی توشیبا TOSHIBA توسط نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا جهت ارائه هر چه تخصصی تر و طریقه ریست کردن فتوکپی توشیبا به کاربران خویش پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است. و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند. مزیت ویژه این مرکز حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده (شرکت توشیبا) و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است. که  توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد.

کارشناسان این مرکز تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام توشیبا به کاربران آن ارائه دهند. امتیازات دیگر نمایندگی دستگاه کپی توشیبا صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و سرویس دستگاه‌هایی است. که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.

 

فرم سفارش آنلاین نمایندگی کپی توشیبا:




    TOSHIBA

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 5 / 5. Vote count: 5

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    Leave a comment

    error: Content is protected !!
    Call Now Button