نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

پیکاپ رولر کپی توشیبا

5
(4)

تعمیرات کپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در پیکاپ رولر کپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه در صورت گارانتی از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع کرده و خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند. پیکاپ رولر کپی توشیبا قطعه ی مهمی از این ماشین است. که اولین حرکت را برای پروسه ی چاپ انجام می دهد. نقش پیکاپ رولر همان کاغذکش است.

از این رو مشکلاتی که در خرابی کاغذکش و رول پیکاپ، سلامت دستگاه کپی را درگیر می سازد تقریبا یکسان هستند. عموما اختلالات پیکاپ رولر و یا هر برند دیگری با بروز مشکل گیر کردن کاغذ در چاپگر نمایان می گردد. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که اصلا چرا پیکاپ رولر از عملکرد اصلی خود دور می شود. با ما همراه شوید تا با جوانب تعمیراتی این قسمت از چاپگر نیز آشنا شوید. تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی فتوکپی توشیبا خریداری می کنند تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش توشیبا دارند. 

تعمیرات کپی توشیبا
تعمیرات کپی توشیبا

چرا پیکاپ رولر کپی توشیبا از کار می افتد؟

قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از تعمیرات کپی توشیبا تهیه می کنند. کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی فتوکپی توشیبا می باشند.

همان طور که اشاره شد، پیکاپ رولر کپی توشیبا یا سایر برندهای موجود در بازار نقش مکنده ی کاغذ دارند. این قطعه آغازکننده ی پروسه ی چاپ اسناد است. از این رو اختلالات ریز و درشت بسیاری در همان ابتدای کار می تواند مانع کارکرد صحیح پیکاپ رولر باشد. اختلالات سنسور تشخیص حضور کاغذ، خرابی و فرسودگی سینی کاغذ، مشکلات کلاچ، از کار افتادگی میله پیکاپ و اهرم سنسور کاغذ اصلی ترین دلایل خرابی پیکاپ می باشند. خرابی این قطعه می تواند. عملکرد کاغذکش فتوکپی را هم مختل کند. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد شد.

کارشناسان ما با توجه به نوع و اندازه ی اصلی رول پیکاپ دستگاه کپی توشیبا به تعمیر کارایی آن می پردازند. در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید. با نمایندگی فتوکپی توشیبا تماس گرفته تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی توشیبا ارسال گردد. تنها راهکاری که برای رفع اختلالات پیکاپ رولر دستگاه کپی توشیبا وجود دارد. تمیز کردن ساختار آن است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Leave a comment

error: Content is protected !!
Call Now Button