نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

نمایندگی رسمی کپی توشیبا

رفع لکه کپی توشیبا

4.4
(7)

نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در این مقاله چگونگی رفع لکه کپی توشیبا را برای شما مشتریان گرامی نمایندگی توشیبا تشریح می کند. نمایندگی توشیبا ویژگی قابل توجه نمایندگی کپی توشیبا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است. که توسط کارشناسان نمایندگی رسمی Toshiba ارائه می‌گردد.

فرم سفارش آنلاین نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا:




    چگونه رفع لکه کپی توشیبا توسط نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا برطرف کنیم ؟

    چگونه لکه و نقاط کثیف کننده توسط نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا برطرف می شود. را در زیر توضیح می دهیم: پرینتر و دستگاه کپی توشیبا ممکن است در پرینت انجام شده. نقاط و یا لکه بر جای بگذارند. لکه بر روی صفحه پرینت شده پرینتر و دستگاه کپی و یا صفحه ای که دارای نقطه  است را بردارید. مسافت و فاصله بین نقطه های تکرار شده یا گروهی از نقطه های تکرار شده را بسنجید. اگر فاصله نقطه ها ۳٫۷ اینچ با دو الی سه نقطه در انتهای صفحه بود به مرحله اول بروید. اگر الگوی قرار گیری نقطه ها ۱٫۵ اینچ با ۷ الی ۸ نقطه در انتهای صفحه بود. ممکن است مشکل از تونر باشد و یا نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ،داشته باشید و یا به مرحله ۷ بروید.

    ۷ مرحله جهت کیفیت در کاغذ توسط نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

    ۷ مرحله جهت کیفیت در کاغذ توسط نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا را تشریح می کنیم.

     به خاطر داشته باشید که نقطه ها و یا لکه بر روی صفحه پرینت شده ،معمولا به خاطر اشیای خارجی که  داخل پرینتر و دستگاه کپی توشیبا وجود دارد و به آن چسبیده است ایجاد می شود. همچنین ممکن است سطح درام پرینتر و دستگاه کپی آسیب دیده باشد. تونری که بر روی آن تجمع پیدا می کند یا بر روی این نواحی درام قرار می گیرد می تواند نقطه های سیاه رنگی را در صفحه پرینت شده ایجاد کند.

    ۱۰ کپی از این کاغذ بگیرید. تمیز کنید. به مرحله سوم بروید.  واحد درام را در بیاورید، بررسی کنید و سپس تمیز نمایید. معمولا برای اینکه سطح درام کاملا تمیز شود باید چند بار این فرایند تکرار گردد. برای تهیه درام اصل دستگاه پرینتر و دستگاه کپی به واحد تعمیرات فتوکپی مراجعه نمایید.

    ایتم هایی که برای تمیز کردن درام جهت از بین بردن رفع لکه کپی توشیبا پرینت شده نیاز دارید:

    • پنبه الکلی همچون پنبه الکلی پزشکی که می توان آن را از داروخانه ها تهیه کرد.
    • فقط توجه داشته باشید که الکل ایزوپروپیل قابل اشتعال است. و باید از آتش یا شعله دور نگه داشته شود. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این فرایند تمیز کردن معمولا باید چند بار تکرار شود تا انواع مختلفی از ، مواد خارجی از روی درام پاک شود.

    درام پرینتر و دستگاه کپی توشیبا را بررسی کنید:

    تمامی کابل ها را قطع کنید و سپس سیم برق را در بیاورید. کاور جلویی دستگاه فتوکپی توشیبا را باز کنید. دسته واحد درام را بگیرید، درام را بلند کنید و به بیرون بکشید. مطمئن شوید که درام را در سطح صاف و تمیزی بر روی تکه بزرگی از کاغذ یکبار مصرف قرار می دهید ، تا دچار مشکل نشود. اگر دست یا لباستان به تونر خورد  بلافاصله با آب سرد بشویید. وقتی که کارتریج تونر را از پرینتر و دستگاه کپی توشیبا خارج می کنید، دستگیره قفل را در سمت راست، پایین نگه دارید. نمونه چاپ را انتخاب کنید و آن را در جلوی درام قرار دهید تا بتوانید منطقه ای که باعث ایجاد  نقطه شده، است را بیابید. چرخ دنده  واحد درام را با دست به سمت خود چرخانده و به هر نشانه یا موادی که روی درام قرار دارد نگاه کنید.

    برای تهیه تونر کارتریج پرینتر و دستگاه کپی به نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا مراجعه نمایید.

    چرخش چرخ دنده شما را مطمئن می کند که کل سطح درام پرینتر و دستگاه کپی را بررسی کرده اید. توجه: درام حساس به نور است و نباید به طور مستقیم توسط انگشتان دست یا خود دست لمس شود.زیرا روغن های بدن به سطح درام می چسبد. درام پرینتر و دستگاه کپی توشیبا را تمیز کنید: هنگامی که منطقه را بر روی درام پیدا کردید که با نمونه پرینت  منطبق است، سطح درام را به آرامی با پنبه الکلی یا پنبه ای  که با ایزوپروپیل (مالش) الکل مخلوط شده است پاک کنید.

    نکته: سطح درام را با اشیای تیز تمیز نکنید. قبل از ادامه کار، اجازه دهید الکل از سطح درام بخار شده یا خشک شود. در برخی از  موارد ممکن است چندین قسمت در یک درام وجود داشته باشد که نیاز به تمیز کردن دارد. به منظور بررسی کل سطح درام، چرخ دنده را به سمت خود بچرخانید. اطمینان حاصل کنید که به طور کامل درام را بررسی می کنید و  کل سطح را تمیز می نمایید.

    نصب درام برای رفع رفع لکه کپی توشیبا در مکان تعریف شده دستگاه فتوکپی توشیبا

    ۶- دوباره درام را سر جای خود نصب کنید و تست نمایید. هنگامی که تمیز کردن درام انجام شد، کارتریج تونر را با نگه داشتن دسته کارتریج و لغزاندن آن بر روی واحد، رام تا زمانی که صدای قفل شنیده شود، دوباره سر جای خود نصب کنید. واحد درام را دوباره نصب کنید و کاور جلویی را ببندید. سیم برق را دوباره وصل کنید و سپس تمام کابل ها را دوباره متصل نمایید. برای تمیز کردن درام و تمیز کردن هر ماده ای که ممکن است به کمک پاکسازی دستی درام از بین نرفته ، باشد،۱۰ نسخه خالی از کاغذ تمیز سفیدی که در ADF قرار دارد، کپی بگیرید. از متخصصین نمایندگی توشیبا در این مورد راهنمایی بگیرید.

    بعد از چند ثانیه فهرست راهنما چاپ خواهد شد. برای بررسی اینکه کیفیت چاپ بهبود یافته است، آن را با نمونه چاپ قبلی مقایسه کنید. اگر مشکل همان بود یا کیفیت چاپ بهبود یافته بود اما مشکل همچنان وجود داشت باید فرایند تمیز کردن را تکرار کنید. چندین بار تمیز کردن می تواند باعث موفقیت شما شود. اگر مشکل کیفیت پرینت بعد از چندین بار تمیز کردن وجود داشت، باید درام را عوض کنید. شماره قطعه برای درام DR400 است. اگر متوجه شدید که فروشنده این درام را ندارد می توانید آن را از فروشگاه آنلاین خریداری کنید. ۷- اگر الگوی نقطه هر ۱٫۵ اینچ و با ۷ الی ۸ نقطه در انتهای صفحه تکرار شد،باید تونر کارتریج عوض کنید.

    TOSHIBA

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    2 comments

    1. سپاس از وقتی که به شیوایی مفهوم گذاشتین.
      ارزوی سرافرازی کسب و کارتان.

      1. ممنون از لطف شما مشتری گرامی

    Leave a comment

    error: Content is protected !!
    Call Now Button