نمایندگی تعمیرات فتوکپی توشیبا 02122904236 - 02144827584

شرح وظایف یونیت درام

5
(4)

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا بطور کلی شرح وظایف یونیت درام دستگاه فتوکپی توشیبا را بطور کامل همراه با کد خطا تشریح می کند. مدیریت نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی نمایندگی توشیبا تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی توشیبا ،با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است. تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته‌ترین ابزارآلات ،تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته‌اند، بهره‌مند شده‌اند. کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است. تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شوند. تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران توشیبا ،به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات پس از فروش توشیبا» با آسودگی،خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در زمینه ی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه  خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی توشیبا به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است. تمامی لوازم اداری که سازمان ها،و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند. نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند. و در صورتی که، یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود، قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. بنابراین نگهداری درست دستگاه،ها و یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

دستگاه فتوکپی و پرینتر توشیبا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات می باشد. که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند. و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره،ایجاد خواهد کرد. لذا کاربران دستگاه فتوکپی توشیبا می توانند. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا به راحتی مشکل خود را در زمینه های مختلف حل نمایند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی توشیبا و همچنین انجام، سرویس های دوره ای آن توسط نمایندگی Toshiba ، احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد. با این وجود، باز ممکن است به دلایلی دستگاه کپی توشیبا خراب و نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت تعمیر سریع آن در اولویت ما خواهد بود.

فرم سفارش آنلاین نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا:




    DIGITAL COPIER

    TOSHIBA

    e-STUDIO 163/203

    نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا
    toshibaservices.com

    شرح وظایف یونیت درام و بلید دستگاه فتوکپی توسط ،نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا:

    هنگام تعمیرات دستگاه در نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا قطعه ای  به نام درام یا O P C وجود دارد. این قطعه از جنس آلمینیوم بوده دارای خاصیت مغناطیسی می باشد،که توسط شارژر MC باردار شده که بتواند ذرات تونر را که توسط دولوپر به سطج خودش آمده را بر روی خود حک کند و تصویر را بسازد. شارژر MC ولتاژ مصرفی خود برای، باردار شدن را از برد HIGH VOLTAGE می گیرد. عمر مفید درام  60000 هزار برگ می باشد.

    بعد از اینکه تصویر ایجاد شده ،بر روی درام به کاغذ و سپس فیوزینگ انتقال پیدا کرد. برای پخته شدن  بلافاصله درام توسط تیغه ای به نام بلید پاک می شود. و درام را برای تصویر بعدی پاک می کند. پشت تیغه ی بلید مخزن پودر زائد وجود دارد. که مقداری از تونر که روی،درام مانده و توسط بلید پاک شده به این مخزن می ریزد. که در هنگام سرویس یونیت درام  فتوکپی توشیبا حتما این،قسمت را باد گیری کرده و شارژر MC  فتوکپی توشیبا را کامل بشویید. و سپس درام و بلید جدید را نصب کنید.

    نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا و شرح وظایف یونیت درام

    نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا ایرادهایی که ممکن است. اگر در تعمیر و سرویس کامل یونیت درام فتوکپی توشیبا درست انجام نشود. برای تکثیر اسناد پیش بیاید را در زیر توضیح می دهیم: تصویر کثیف کپی می زند،(در هنگام تعمیر و سرویس فتوکپی توشیبا مخزن یونیت درام بادگیری نشده) تصویر دارای خطوط سیاه می باشد. 

     

    شرح وظایف یونیت درام و بلید دستگاه فتوکپی توسط ،نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا
    toshibaservices.com

    اجزای تسکیل دهنده یونیت درام توشیبا و شرح وظایف یونیت درام توسط تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا:

    در هنگام تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا اگر به ایرادهای زیر برخوردید می توانید. ایراد را در یونیت درام فتوکپی توشیبا جستجو کنید. شارژ M C:وظیفه  این شارژر که بالای درام نصب می شود. این است که درام را باردار می کند که بتواند تصویر را به وسیله تونر بر روی خود چاپ کند. شارژر M C ولتاژ خود را از برد High Voltage می گیرد. که از طریق سه پایه،پلاتینی که به برد High Voltage متصل است. و همین سه پایه پلاتینی از طرف دیگر به شارژر M C متصل است. ولتاژ را به درام انتقال می دهند. اگر در این عملیات اتفاقی بیافتد و شارژر به خوبی شارژ نشود. 

    در این بخش تمامی این مشکلات را توضیح می دهیم: ممکن است تصویر کامل سیاه باشد. راه حل مشکلاتی که در تصویر چاپ شده وجود دارد، که دلیل آن  شارژر M C می باشد ،که در بالا توضیح دادیم این است که در تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا کاملا شارژر M C را شاسی کرده و کاملا آنرا شستشو کنیم و بعد از خشک شدن آنرا روی یونیت درام ببندیم و تست ،کنیم اگر مشکل حل شد باید شارژ M C را تعویض کنیم.

    toshibaservices.com اجزای تسکیل دهنده یونیت درام توشیبا توسط ،نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا

    TOSHIBA

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 5 / 5. Vote count: 4

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    Leave a comment

    error: Content is protected !!
    Call Now Button