نمایندگی رسمی کپی توشیبا

4.8
(307)

نمایندگی رسمی کپی توشیبا

نمایندگی رسمی کپی توشیبا سفارش می کند ،نگهداری و سرویس خوب دستگاه فتوکپی توشیبا تضمین‌کننده‌ی کارکرد مناسب و افزایش طول عمر مفید آنها است.

شماره های تماس با شعب نمایندگی توشیبا جهت اعلام تعمیرات:

شعبه غرب: 02144820181         شعبه شمال:02122904236

ساعات کار:

شنبه تا چهارشنبه ۰۸:۳۰ – ۱۸:۰۰

پنج‌شنبه ساعت ۸:۳۰ – ۱۶:۰۰

فرم سفارش آنلاین نمایندگی رسمی کپی توشیبا:




    به همین دلیل هنگام بروز مشکل حتما باید از نمایندگی رسمی کپی توشیبا نمایندگی مجاز دستگاه فتوکپی توشیبا کمک گرفت. تعمیرگاه فتوکپی توشیبا با تکیه بر تعمیرکاران آموزش دیده‌ی خود. کلیه خدمات تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی توشیبا را به صورت فوری در تهران ارائه می‌دهد.تعمیرات با مناسب‌ترین قیمت و ارائه ضمانت ۶ ماهه و خدمات پس از فروش می‌باشند.یعنی اگر در مدت شش ماه همان مشکل پیش آید. تعمیرات بدون دستمزد انجام خواهد شد.اگر دستگاه فتوکپی توشیبا شما نیاز به سرویس و تعمیر دارد ،با ما تماس بگیرید.یا درخواست خود را از طریق فرم آنلاین سفارش برای نمایندگی توشیبا ارسال کنید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

    سفارش آنلاین شامل ۱۰٪ تخفیف ویژه می‌باشد.

    TOSHIBA

    مزایای استفاده از تعمیرگاه توشیبا

    تمامی دستگاه های فتوکپی توشیبا که مشتریان گرامی از نمایندگی تعمیر کپی توشیبا خریداری می کنند.یکسال گارانتی خدمات پس از فروش دارند.نمایندگی تعمیر کپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا. بدون دریافت هیچگونه هزینه از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع می کنند.خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند.گارانتی خدمات پس از فروش دارند.نمایندگی تعمیر کپی توشیبا در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون دریافت هیچگونه هزینه .از مشتری ایراد دستگاه فتوکپی توشیبا را رفع می کنند.خدمت مشتری دستگاه فتوکپی توشیبا را تحویل میدهند.

    1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توشیبا.
    2. ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش توشیا
    3. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا است.

    راهنمای خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا در تهران

    در صورتی‌ که دستگاه فتوکپی توشیبا شما دارای برگه گارانتی نمایندگی توشیبا در تهران باشد.و تاریخ آن نگذشته باشد.می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند.بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی توشیبا ،در قبال محصولات خود دارد. استفاده کنید.و با تماس با نمایندگی رسمی کپی توشیبا، از این خدمات بهره‌مند شوید.اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه گارانتی نمی‌توانید.از خدمات پس از فروش توشیبا بهره‌مند شوید می‌توانید.با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر نمایندگی توشیبا، تماس بگیرید.با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر. یا سرویس دستگاه فتوکپی توشیبا ،خود به دست آورید. ارائه خدمات با کیفیت به شما با تجربه چندین ،ساله به دست آمده است.

    چرا نمایندگی کپی توشیبا را برای تعمیر دستگاه فتوکپی ، انتخاب کنیم؟

    قطعات مصرفی که مشتریان گرامی از قبیل درام ،بلید ،دولوپر یا کارتریج تونر از نمایندگی کپی توشیبا تهیه می کنند.کاملا اورجینال و با گارانتی رسمی نمایندگی تعمیر کپی توشیبا می باشند.در صورت نیاز به مواد مصرفی می توانید با نمایندگی کپی توشیبا تماس گرفته. تا قطعات مصرفی برای شما مشتریان گرامی ارسال گردد.چه به دنبال نصب دستگاه فتوکپی توشیبا سرویس قطعات دستگاه فتوکپی توشیبا باشید. نمایندگی توشیبا سرویس در زمینه‌ی تعمیر انواع دستگاه فتوکپی توشیبا می‌تواند.به شما کمک کند.

    اگر هر کدام از دستگاه فتوکپی توشیبا شما کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد. ارور یا کد خطایی نشان می‌دهد.ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود ،را برای تعمیر خواهیم. فرستاد.تمام  تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا .را گذرانده .و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در مدل‌های مختلف می‌باشند.ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس دستگاه فتوکپی توشیبا ی  انجام شده .را برای آسودگی خاطر شما را شش ماه ضمانت می‌کنیم.

    ۷ دلیلی که تعمیرگاه نمایندگی تعمیر کپی توشیبا را از سایرین متمایز می کند:

    تمامی خدمات نمایندگی تعمیر کپی توشیبا در محل دستگاه فتوکپی توشیبا انجام می گردد.بعد از تماس شما مشتریان گرامی با نمایندگی تعمیر کپی توشیبا کارشناس کمتر. از دوساعت در محل دفتر شما حاضر می گردند. و تمامی اشکالات دستگاه فتوکپی توشیبا که شما به کارشناس نمایندگی تعمیر کپی توشیبا اظهار می نمایید رفع نماید.

    • نمایندگی رسمی توشیبا،خدمات ارائه شده به صورت کتبی ۶ ماه ضمانت خواهند شد. تا از بابت خرابی دستگاه فتوکپی توشیبا خود نگرانی نداشته باشید.
    • در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
    • اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
    • تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا شما کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.
    • تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا را می‌گذرانند.
    • ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما در زمینه‌ی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران‌مان هستیم.
    • برای درخواست تعمیرات می‌توانید از راه‌های مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.

    تشریح نمایندگی تعمیر کپی توشیبا

    پس از پایان تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا توسط کارشناس نمایندگی تعمیر کپی توشیبا به شما فاکتور توشیبا ارائه می دهد.گارانتی تعمیراتی نمایندگی تعمیر کپی توشیبا شامل تمامی قطعات تعویض شده در فاکتور می باشد. بیست هزار برگ از کنتور بعد از تعمیر الی شش ماه گارانتی تعویض قطعات دارد.نمایندگی تعمیر کپی توشیبا در صورت هرگونه اشکال در دستگاه فتوکپی توشیبا بدون هیچ گونه هزینه رفع ایراد کند.نمایندگی توشیبا، TOSHIBA شرکت ژاپنی و چند ملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد.

    محصولات این شرکت شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برقی.زیر ساخت های شهری و صنعتی ،لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی. لوازم اداری و دفتری،ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است.شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است.مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی.تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام؛ تاناکا سیزو شا.در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی. ایشی سوکی فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت برق تو کیو (یا توکیو دنکی).در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد. و در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد.

    سیر مصنوعات مکانیکی و الکتریکی دو شرکت ژاپنی، در قالب شرکت جدید نیز ادامه یافت. با این ویژگی که عنصر الکترونیک نیز بدان افزوده شد.و توشیبا با قدم نهادن در عرصه تولید محصولات مختلف دیجیتالی. الکترونیکی و رایانه ای ، در کنار تولید دستگاه فتوکپی توشیبا و تجهیزات پزشکی.تراشه‎ها و نیمه‌هادی‌ها در فهرست شرکت‌های برتر ژاپنی و جهانی جای گرفت.

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating 4.8 / 5. Vote count: 307

    No votes so far! Be the first to rate this post.

    error: Content is protected !!
    Call Now Button